Friday, February 11, 2011

Cute gift from Liyana Z c( ;




hari ini the whole UiTm xde water sekejap !
(naseb baek sekejap aje an an =,='')
tapi dah ada pown air kotor lagii !


sape nak tengok tulisan buruk yana ? (hihihi, jahat nyerr aku)
sweet kan kan . sume KIM'S sista dy bagi note comel yang same !
belakang NOTE ada tulis "apple''
OMG ! i looooiiikkkeee :)


okay, berbalik pada cerite asal ,
hari ini dapat "NECKLACE " yang KIUT SANGAT !

no class today as usual, bangun lambat, mandi mandi ( tbe-2 air tak kuar mase sedang mandi)
hahahha :)
then lepak-ing bersama Kimspart1 kat bilik yana, yana kuar kan paper box !

yana : nah nie sorang satu !
(sambil tcari-2 something dalam paper box tuh) nie pika punyer, teha, ain , maria ...

hah, mase tunggu yana bagi kat aku, aku da siap tadah tangan kot . tak sabar giler + excited kan kan . ohhh syok nyer dapat gift ! leh buat memory sampai mati :)

yana : alamak ! apple punyer tak ade lahh ! (muke siyes)
aku : (dalam hati) alaa, time aku je mesti xde . spoil betul lahh ! (muke sedih sbb kecewa , sape suh excited kan)

yana : taaadaaa ! nah nie utk apple !

ohhh so sweeeettt~~~

terharu giler, terus pakai time tuh jugak !

tanx so much Liyana a.k.a Kimspart1's sista . aku akan jage elok-2 okay . seronok pakai necklace yang yana bagi tuh .
(sebenarnyer da lame nak necklace macam tuh, gedik je lebihh )
hahaha c( ;

next time bagi lagi yer . yang laen pulak . haha , btw tanx sangat yana =,=''

1 comment:

  1. Hahahaa alololo welcome, hadiah ni pun merangkumoi semua lah, thanks sbb ajar2, tolong apa, hadiah hari jadi yg tak bagi, kims part 1 sista and semua lah, tak lah seberapa. Time sekolah dulu pun bg hadia tapio purse semua org dapat:) ala kenangan kan. ok bgs lah apple suka! jg baik2 okaie ;)*tulisan tgh pagi2 buta ok. buruk ya! -.-* haha sorry

    ReplyDelete