Monday, February 21, 2011

Sweet 20 n 21 !!




Syera Itik ajak kuar . Mandi-2 + siap-2 , berangkat lahh .
Ada instinct akan jumpe teha kat sane .
Tupp, betul lah . then teman teha jalan-2 .
Sory kak bb sbb curang n go for another . my bad =,=’’
So settle kan hal, beli bunge n kek potong for k.sya n toty, refill top up .
Makan makan makan .
Sedap . murah . berbaloi .
Lunch kat pumpkin house with teha .
Then terus balik . Petang boring-2 g jalan-2 .
Syok giler . entah ape-2 je hari nie .
Hari gila sedunia saya .
Sempat jumpe awookk .
Langit kat segamat cantek giler .
Mcam-2 pose dapat di serap dalam DSLR saya .
Cukup utk memberi kenangan sweet .
ENOUGH ,stop annoying kan diri sendiri ! ngee~~
Okay, this week ada dua besday for my best friends n lovely rumet .
17 Feb 2011, Cik shorty yang comel, buat besday party at UPTOWN .

The party are so awesome . TOTALLY .
More picture, click sini ! =)
Seronok taw , tapi just dapat bagi handmade simple card pada besday girl .
20 Feb 2011, crazy n phone addicted’s rumet, kak sya !
Haha, xde kek besar . just dapat beli sepotong .
Eh, berbaloi ape . saya sedang berjimat !
Tapi ada beli bunge, card n cake .
Shorty pown saya bagi bunga n cake yang same .
At least ada la kan . buat bunga kering . haha c( ;
Mlm buat-2 tak tahu pasal besday .
Yang laen da tunggu kat koridor hujung .
Da siap bagi tepung utk di baling pada mangsa .
Siap ada water gun yang beli petang tadi sebelum balik .
Pelakon amek peranan .
A : (dgn mengah n muke terkejut) kak, ada budak gado !!
K.S : haa ? mane-2 ? ( dy mmg kaki gossip, don’t wory )
A : kat sane tuh , siyes teruk gilerr ! cepat lah kak !
K.S : mane-2 ? (smbil kne tarik kuar)
Sampai kat koridor aje ,
PAPPPP !!!
Sume baling serentak tepung kat besday girl .
Seronok , tapi lepas tuh saya yang kne teruk .
Sbb saya yang plan . haha J
Tapi saya suke n happy giler .
Walau terpaksa mandi malam-2 buta nie . dgn tepung yang melekat .
Rambut keras . ohh, tak de makne ape-2 berbanding knangan yang di cipta .
Kesoronokan yang di rasa .
.
Sory gambar tak banyak sangat !
nak upload satu pong mcm nak tunggu hape . haishh !
But I really have the fun time =,=’’
Simple note from me :
Kenape saya bagi bunga sebagai hadiah ? sbb unique sikit la , biase nyer BF yang bagi kan . law dapat BF yang jenis paham la kan . kan sweet dapat bunge . saya paham ape yang dorang rase . (walau xde pengalaman dapat surprise lagi) but saya tahu sbb saya akan rase mcm tuh if ada yang buat mcm tuh utk saya . rase suke, happy, gembira, seronok, excited, terharu .
And mesti sampai bile-2 kite ingat kenangan itu . Sbb itu saya wujud di UiTm nie, tuk mengheboh kan lagi majlis, tuk buat kawan-2 saya happy . itu je yang saya mampu bagi . but saya ikhlas . saya sayang kawan-2 saya, senior atau junior . besday hari special utk individu , mmg bukan hari riang kite tapi itu hari riang tuk that person .
So kan lagi best law kite tumpang same keriangan tuh . tak rugi ape-2 kan .malah rapatkan lagi siraturahim . pernah tgk besday party yang xde adegan tepung-2 atau kek yang di sapu atau terbang ke muka ?ohh, sangat tak seronok . saya mungkin jahat sbb suke huha-huha sane sini tapi saya tau things yang buat hari kite lebih bermakna .
In simple word , HEPY BESDAY SHORTY AND KAK SYA !

No comments:

Post a Comment