Wednesday, August 10, 2011

Annoyingbb





saya suke bace blog orang.
lepas tuh dlm hati monolog "ehh, bestnyer blog nie"
Ohsem nyerr ! tapi tak reti nak menulis.
sekadar membaca.

paling saya suke stalk blog sape erk?
teeeettttt****
Syera Itik kott !
byak post dia adalah post yang saya nak sgt tulis tapi tak reti nak mule kan mcm mane.
saya slalu updated dgn post dia. she's my darling :)
terharu bace post dia tentang SAYA T_T"

I'm agreed ! kita mmg mcm kembar.

saya ibarat klon awak kan kak bb.
tapi versi tak berapa nak hot sgt mcm awak.
dapat sebilik dgn awak for satu sem je dah buat saya bersyukur sgt.

saya akan sedih bile awak sedih !
mcm bile awak hilang ABAH plus dia.
mase bace WASIAT abah tuk awak, my tears falling down as same as you :(
i'm put my self on you. mesti saya lagi sedih !
dats y sy selalu ada dengan awak ! saya tahu awak lembik :)

kite sepesen kan selame nie**sumpah ayat kuno
same je. itu ini same.
cerite same. rase same. attitude pown same.
muke je lain. tapi ada yang paling tak same.
ala, yang tuuuu ;p

I'm pray for you sayang. jgn give up.
awak senior saya. awak idol saya. awak contoh saya.
dah nak abes da kan. dah part 6. lepas nie saya akan rindu awak !
sekarang pown dah rindu T_T"

I'M RESPECT YOU a lot, cool sista.
saya takde kakak! tapi kalau ada, saya nak dia SUPER AWESOME macam awak ! ngehngehngeh.

No comments:

Post a Comment