Tuesday, February 14, 2012

Cik ben.


Ben dah sihatt !!!
rindu rindu rindu rindu rindu sangatttt~~~~
bile lagi boleh jumpe ko ben.
sejak ko accident aku tak pernah jumpe ko kan.
nak melawat ko asek tak menyempat aje.
sumpah rindu ko, si gilerr !!
aku dengar ko makin gemuk lepas operation.
asek makan tido makan tido je kan.
sekarang ko dah sihat ea ben.
aku rase penyakit ko masih ada la ben.
penyakit giler bergambar ko tu.
AHHAHHAHAHHA.
sakit sakit pun ko nak bergambar kan.
muke bajet bajet comel je ko nie.
eceh marah ! mmg ko comel la cik ben.
uben = ulu bentung.
tak boleh blahhh. HAHAHAHA.
harap lepas nie boleh jumpe ko cium cium ko ben.
tersasul sasul ko tu aku akan ingat sampai aku tua.
bising ko gelak tawa ko giler giler ko tu.
sumpah lain bile ko takde kat sini.
masing masing plan nak ke situ sane bile ingat keadaan ko, sume cancel.
sbb taknak ko terase ko tak dapat join same.
nanti ko betul2 dah sihat, kite g mengembara same same lagi ea.
jangan lupe aku taw FARAH ABDULLAH.

No comments:

Post a Comment