Thursday, March 1, 2012

Glowing.

Dulu aku ada teman magic.

Tali hijau, and ada crystal bentuk love.
It's glowing in the dark.

Knpe special?
Sbb bile aku menangis dlm gelap,
Aku akan cari dia.
Aku bukak lampu.
Meminjam kan cahaya utk dia glow dlm gelap.

Setiap kali aku menangis.
Aku genggam erat dia. Dan dia akan jd teman aku sampai aku tido.
Berbekal kan cahaya dia yg sikit dan semakin malap.
Tapi mampu buat aku jd lega.

Dia la teman magic aku.
Even dgn cahaya yg dipinjam dan sgt malap,
Dia mampu buat aku tersenyum kembali.
Dia mampu buat aku tenang dlm keadaan yg kusut dgn cara dia yg unik.

In fact,
Aku umpama si glowing tu.
Aku pinjam cahaya dr hidup nie.
Dan aku menyala malap bile mlm smpai aku lenyap.
Aku berusaha untuk kekal menyala tuk terangi mlm yg gelap.
Tuk jadi peneman yg setia dan berguna tatkala org memerlukan.

Dengan cahaya yg xsberapa tu la,
Aku nk bg ketenangan pd insan yg memerlukan.
Bg kebahagiaan walau skejap.
Walau akhirnya aku tetap jua akan btambah malap.
Dan cahaya aku hilang ditelan kelam malam.

No comments:

Post a Comment