Tuesday, September 30, 2014

Langkahnya sahabat ke satu dunia baru.




19th September 2014

Kau bergelar seorang isteri kepada seorang suami.


Perasaan aku bercampur baur
Aku happy kau happy, sahabat
Dan
Aku sedih aku akan hilang sahabat aku
Kau masih wujud di dunia aku
Cuma ada insan ketiga menghalang hubungan kita
Si suami

HAHAHAHAHAHA.

NO.
For sure lah aku orang paling happy dah ada insan yang menyayangi kau.

YUP.
Dari dulu kita wondering siapa antara kita bertiga yang settled down first.

AKU.
Semua cakap aku dulu.

KAU.
Tapi tengoklah sape yang terlajak laris dulu.

Dan terima kasih
Sebab request aku jadi pengapit kau.
Walau aku malu-malu kucing menolak pada awalnya.
Tapi sebenarnye aku nak.

Sebab wedding kau tu.
Akan jadi first and last aku jadi pengapit.
Amek berkat je konon.
HAHA.

Bukan amek berkat nak kawen.
Calon masih tak wujud lagi yang betul-betul pasti.
Masih terumbang ambing.
Cuma berkat pengapit je.
Moga kau makin bahagia meniti hari bersama dia.

DIA.
Sangat beruntung memiliki insan sebaik kau.

DOA.
Ingatlah doa aku sentiasa mengiringi sahabat-sahabat aku.

SAHABAT.
Walau kau dah jadi milik orang, kau tetap sahabat sejati aku.
Sahabat yang paling giler aku penah ada.
Dan wujudnya kau dalam hidup aku menceriakan lagi hari aku yang suram.

Aku sayang kau, July.
Nie ikhlas dari hati aku.
Aku selalu sayang kau dengan adeq.
Kau yang paling rock and giler.
Adeq yang paling sweet and manja.

Kau dengan dia.
MELENGKAPI HIDUP AKU SELAMA INI.

Selamat Pengantin Baru, Aidel & July.

No comments:

Post a Comment