Tuesday, August 23, 2011

Demi Sahabat.

Saya pergi melawat UiTM Lendu, Melaka yang gemilang dan terbilang dgn bunyi mercun di dalam kolej. 
Kat Segamat tak dgr lagi la bunyi mercun. 
Tak best langsung !! *sigh*

Tujuan g sane nak ajar kawan saya, Aisya Ali tuk ajar dia LAW 251, subjek yang dia tak paham dan selalu mengadu domba tentang kesusahan utk paham setiap ayat yang termaktub. alahai ayat tak boleh blah. cakap je la sebenarnyer rindu kan !! lame tak jumpe si kecik nie. mcm2 lah kitorang buat tuk memanfaatkan mase yang cemburu nak mampuiihhh dengan kitorang. byangkan la ! sampai je dah malam. potpet potpet mcm burung murai bergosip sane sini sampai mandi pown masih potpet lagi. haha :) study sampai lewat malam dan esok nyer dah nak balik. tapi saya bgun aje dah tengah hari :( law tak boleh bual panjang lagi. haha =,='' itu dah tabiat yang dijadikan tebiat. eh, terbalik ke? pape pun saya hepy sgt dapat spend mase dgn dia. bace entry dia aje dah buat air mata suci dan debu saya menitis satu. satu je cukup kan. haha :) Insya-Allah ada mase saya free dan awak perlukan saya, saya akan selalu ada untuk awak, SAHABAT !

(kite slalu cakap kite takde bestfriend padahal depan mate sendiri dah ada kan !)

Dan AWAK adalah SAHABAT saya DUNIA AKHIRAT.

SELAMANYA.

No comments:

Post a Comment