Thursday, August 18, 2011

Home. And My Hero.


ME : Nak tau tak? Saya rindu awak ! Ngehngehngeh. Keje leklok.
HIM : Nak tawuu tak. Saya tak renduukan awak pun. Tapi saya selalu sayang kat awak. Awak adik saya yang cantik & baik. Sebab tuu saya makin sayang kat awak. Haha! :-)
ME : Bongek ! Tapi sweet - okbai.
HIM : Huhu! Oke, tc lovelysweetprettyapple. :-)

Saya rindu rumah. sumpah. Lately mmg saya rindu sume orang kat rumah. Terharu bile Kiwie call said rindu. Hepy Belated Birthday darling :) Disbbkan mama dah bagi byak hadiah, Tak payah la nak request hadiah dari apple lagi ea. ngehngehngeh. teringat bace entry dia mase saya merajuk dgn dia. sweet giler~~ yup, mmg saya rindu adik dan abang saya. lambatnyer mase berjalan. nak balik rumah walau sekejap aje :(

No comments:

Post a Comment