Saturday, March 14, 2015

Iqram and Irfan

.
Cantiknya gigi irfan.
Manisnye senyuman iqram.
Ganasnya irfan.
Sopan santun nya iqram.
Handsomenye ifran.
Cantiknya iqram.

Dua buah hati nie selalu buat aku rindu.
Even sory to say la bukan anak aku pun.
Bukan jugak anak sedara.
Tapi dorang ada kuasa super saiya yang boleh buat aku tersenyum kalau ingat dorang.
Bile lah dapat jumpe lagi.
Next time jumpe tau2 je dah besar.

Cepatnya mase berlalu.
Irfan dah manje dgn aku.
Walau selalunye jumpe ktorg sempat bergusti.
Iqram as usual manis macam gula.
Baik je.
Penuh manners kate org.
Tak mcm irfan garang.
Tapi dia xpenah gurau smpai pukul iqram.
Irfan sayang adik dia tu.

Lesung pipit paling mahal.
Moga Irfan dan Iqram dah besar jadi org berguna.
Berbakti pada ibu dan ayah.
Jadi yang paling handsome di mata Allah.

Aku cume harap.
Ada rezeki nak jumpe dorg lagi.
Mase tu hopely Irfan dan Iqram masih ingat.
Aunty Apple dia nie. 😄😊😁😂😃😀😉😘

No comments:

Post a Comment